fredag 1 maj 2009

Valborg

Igår var det valborg. Jag skickade Anders till John i uppsala och spendera min dag med närmsta grannen här. Just nu känns det lite osäkert då någon åker bort för vi måste ju ha en reservplan om Albin skulle bli tvungen att åka till sjukhus igen för vi vet ju inte riktigt vad som framkallar andningsbesvären. Men grannen lovade att vara barnvakt åt de andra två i så fall.
Så igår eftermiddag gick jag och alla barn över till grannen och satt och snackade lite skit. Saga och grannpojken Alvar lekte på hej vilt. Runt 17 tändes grillen och några till hade anlänt.
Sen blev det grillat med klyftpotatis, bulgursallad, grönsallad, grillad halloumi och god grönpepparsås! kanongott.

Sen gick vi upp till brasan här ett tag fast gick hem efter ca 1 timme. Då la jag barnen och gick sedan över till deras uteplats för ett glas vin men väl där igen så kände jag att jag inte klarade av att strunta i min huvudvärk som hade blivit MYCKET värre så jag gick hem och sov lite istället. Anders höll sig nykter och kom hem på kvällen. Sen sov jag gott och fick sovmorgon, sen var huvudvärken som bortblåst *phuuu*.
Nu är det dags för tv tittande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar