onsdag 20 maj 2009

Korthårig

Ja nu är jag korthårig, det känns rätt bra faktiskt. Bild kommer senare, bloggen vill inte riktigt funka vad gäller bilder och så.

Gårdagen var riktigt trevlig. Kom till stan vid 16, gick på apoteket och hämtade ut min spiral sen blev det till att gå runt och kika lite, man är ju inte i stan så ofta längre. Sen dags för frisören, en supertrevlig och duktig tjej!
Sen var det mammamiddagen som som alltid blev jättetrevlig.

Vi åt på vita elefanten här i stan, en kinarestaurang. Jag beställde kyckling med cashewnötter, gott och passar min mage som inte tål stark mat just nu. Man fick ett fat med MASSOR av mat, jag åt upp hälften å då blev jag proppmätt. Trist att kasta lika mycket men vad ska man göra? Riktigt gott iaf. Sen blev det friterad banan med glass till efterrätt och det va läääängesen, fy sjutton vad det är gott! Sen buss hem å krypa ner i sängen! Skönt:)

Idag ska vi åka till morgongåva och lämna vår söta tjej, hon ska vara där tills i morgon, hon tycker det är så roligt. Sen i morgon kl.8 ska jag till barnmorskan och sätta in spiralen, sen blir det väl till att hämta hem våran tjej och ha en SKÖN helg här hemma.
Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar