tisdag 19 maj 2009

Vem?

Ja flera har undrat vilken kompis det är jag sagt upp bekantskapen med, det är min fd granne från uppsala.
Vi kom väldigt bra överäns men det försvann sakta men säkert. Vi har på senare tid inte tyckt speciellt lika om något och jag kan inte för 5 öre hålla med om hennes värderingar och därför anser inte jag att vi funkar som vänner.
Att ha en vän som man enbart blir irriterad på, det är inte värt energin.
Så nu vet vi iaf vem det gäller, mer än så tycker jag inte det behövs skrivas här, det är mellan henne och mig, hon får fråga mig om hon har frågor annars är det helt enkelt ett avslutat kapitel.

Även om det är tråkigt så är det också skönt på ett sätt.


Idag blir det mycket att göra. Saga har önskat spaghetti och köttfärssås till middag, dock till sin fars fasa då han är själv med barnen ikväll. Så jag lovade att göra köttfärssåsen på dagen så dom bara kan värma eftersom han faktiskt inte vet hur man gör. Fiskbullarna får dom ta en annan gång:) Så det blir till att fixa mat, duscha, klä på mig, sminka mig sen slutar Anders 16 och ska tanka, handla och sen hinna hem, hämta mig, köra mig till stan och kl 17 ska jag klippa mig! Shit, hur ska vi hinna?:) haha men men det SKA gå.
Sen tänkte jag hinna med att köpa en present till Sagas kompis Nhea, titta på lite presenter åt Saga, köpa varsin solhatt åt barnen och sen ska jag knalla iväg till vita elefanten till 19 där vi ska ha mammamiddag med tvillingklubben. Sen blir det bussen hem.
Herre jesus så fullbokat det blev!
Men kul att det händer något:)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är ganska intressant att du och jag som tycker olika om rätt mycket och skiljer oss på många sätt ändå är helt eniga i barnuppfostran /utom Anna Wahlgren haha/. När jag får barn kommer jag ha dig på speed-dial "Sannaaa, ungen sover inte hur gör jag" haha

    SvaraRadera
  2. Vem blir din nya hackkyckling nu då?

    SvaraRadera