fredag 29 maj 2009

Grillning

Igår kväll var Johanna, Jarkko och lilla Dante här och grillade lite. Grillningen gick väl inte överdrivet bra men det var roligt att umgås!
Blev ganska sent så jag är lite trött idag. Men idag är det dags för svärfar o co att komma så idag är det också full rulle. Ska faktiskt ställa mig och göra potatissallad alldeles strax som vi ska bjuda på sen och lite grillat. Det är ju underbart väder nu i helgen så man får passa på att njuta!

Igår låg killarna ute på gräsmattan på en filt och underhöll sig LÄNGE så jag klarade av att hålla dom vakna till 18.50 då fick dom gå och lägga sig. Och det var som jag trodde, dom kan inte gå å lägga sig tidigare (som dom helst vill). I ca 2 veckor har dom gått och lagt sig 18 och sedan vaknat 5 på morgonen. Och 5 är inte ok för mamma!
Så nu fick dom normala tider igen ca 19 - 06 :)

Nej om man ska gå och fixa lite mat då. Sen ska jag hinna med att sova lite till och sen vid 15 så kommer dom. I morgon är det farmor och farbror Jonas tur sen i veckan kommer mammas kusin och hennes familj sen någon gång i somamr kommer Moster Therese, "morbror" Linus och kusin Elias och firar sen är det klart!:) Sen är det killarnas tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar