måndag 11 maj 2009

Frizon

Varje måndag klockan 21.00 kryper jag upp i soffan och drömmer mig bor till en annan värld.
Till livet på county general hospital i Chicago...
Jag har hängt med från start, jag känner alla på sjukhuset och jag trivs ENORMT bra där.
Dock så är det något pucko som har kommit på att mitt liv på county ska vara över om några veckor! Vad är detta?

min käre vän John Carter är tillbaka, jag trivs med alla "kollegor" men nu ska det ta slut, skamligt! Måndagar kl. 21 är min "frizon", jag behöver inte bry mig om barn som vaknar, stress i vardagen eller annat som jag inte vill tänka på. Vad ska ersätta denna timmen? Greys anatomi är inte i närheten lika bra, det är ett bra tvprogram men cityakuten är MER! Nu har dom att göra för att knåpa ihop en serie som överträffar tidernas bästa sjukhusserie!

4 kommentarer:

  1. Vad säger du människa!?? Grays Anatomy är fantastiskt! Prova mitt liv en onsdag kväll kl 21! Gift med Dr McDreamy och bästis med helt galet knepiga Christina. Det är skitkul!

    SvaraRadera
  2. Ja jag brukar titta på det också, jag har gjort ett försök, men inget är lika bra som cityakuten!:)

    SvaraRadera
  3. Fast jag får ju erkänna att jag e ganska insatt där med! Gillar inte att izzy e sjuk, det är ju sorgligt!

    SvaraRadera