måndag 18 maj 2009

Förstörd vecka

Cityakuten har nu förstört en hel vecka för mig!
Att sluta på det där viset borde vara förbjudet. Det är rätt uppenbart vad som kommer hända men man vet endå inte SÄKERT, jag får leva på hoppet tills nästa måndag då jag kommer sitta här med tårar som ett annat litet barn!

Min absoluta favorit genom tiderna, John Carter, kom tillbaka för nåt/några avsnitt sedan. Ganska snabbt fick man veta att allt inte var som det skulle, i förra avsnittet fick man veta varför. Han och läkarkandidaten Lucy blev påhoppade av en patient som ni minns (eller kanske inte), Lucy dog och John blev av ned en njure. Senare i livet blev hans andra, sista, njure skadad och han väntar nu på en transplantation.

I slutet av dagens program var det väldigt uppenbart att John kommer DÖ men som sagt, jag får leva på hoppet till nästa vecka! Det KAN ju vända:)

1 kommentar:

  1. Ja det är ju för sorgligt men Sanna serien har ett manus du måste förstå det, som mamma har jag hela livet förklarat för dig att det faktiskt är så

    SvaraRadera