torsdag 28 maj 2009

Homeparty

Ni som känner mig vet att jag ständigt är på jakt efter något att sälja. Jag har provat på det mesta så som sexleksaker, aloe vera och alpnaering. Sexleksakerna tyckte jag var roligt men nu tilltalar det mig inte lika mycket längre.
Jag älskar arbetet som homepartyförsäljare men kan inte sälja en produkt som jag själv inte kan stå för.
Nu har jag börjat fundera på mary kay.
Hudvårdsprodukter, smink osv erbjuder dom. Ganska högt pris men OTROLIGT bra produkter. Jag har använt det lite till och från i ca 4 år och jag är störtförälskad i deras produkter. Jag är intresserad av det eftersom jag vill hjälpa folk att hitta bra hudvård osv. Och att det är en produkt som jag verkligen kan stå för.
Den ÄR verkligen så dryg som dom säger.

Det jag undrar lite över är om det finns någon intresse för sådana produkter hos er, som är mina bekanta?

2 kommentarer:

  1. Jag föredrar att köpa sådant över disk... med personlig rådgivning från utbildad hudterapeut. Men det är ju jag =)

    SvaraRadera
  2. jag tror inte att det är något för mig därför finns inget intresse men det kanske du inte trodde heller

    SvaraRadera