lördag 2 maj 2009

Lista snodd från Catti!

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?

Nej jag är nöjd med längden

Skulle du vilja väga mer?

Haha nej tack!

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?

Näää varför? Klart som fan jag skulle

Skulle du vilja ha sex med en kändis?

Jag har pojkvän!

Skulle du vilja dricka dig full nu?

kl 07.28 en söndagmorgon? Nej


Tio KAN


Kan du röra på öronen?

Väldigt väldigt liiiite.

Kan du slicka dig på näsan?

Nope

Kan du kolla i kors med ögonen?
Japp!


Kan dina föräldrar lita på dig?
Jag är 24 år, bor inte hemma, har en egen liten familj, varför skulle mina föräldrar INTE lita på mig?

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Ja, jag brukar vara tyst då jag sover!

Kan du vara på fest utan att dricka?

Kan? Absolut men jag tycker inte det är så kul.


Kan dina vänner lita på dig?

Absolut!

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Been there done that!

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?

Beror väl på vilken affär det är


Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Vem har INTE ljugit för sina föräldrar?

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja klart dom har. Tror jag:) hahaha


Har du ett syskon?

Japp Therese

Har du någonsin haft sex med någon?

HAHA jag har tre barn, men nej!


Har dina föräldrar ljugit för dig?

klart dom har!

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nejdå

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Nej inte just 4 år äldre.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Fortfarande inte just 4 år äldre.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Samma här!:)

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Nej inte så intresserad.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Nope

Har du haft sex med mer än tre personer?

Jopp

Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej, varför skulle jag?



Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Johanna

Vem älskar du?

Anders, Saga, Albin, Emil, mamma, pappa, syster, systerson, johanna.... Det är väl de närmsta


Vem hade du senast sex med?
Vem tror du? Anders såklart!

Vem är den bästa artisten?

Alanis morissette

Vem pratade du senast i telefon med?

Hmm... Kaisa tror jag

Vem har du en liten crush i?
Ehhmmm, Anders men det e ju inte så lite.


Vem är snyggast i världen?

Jag vet inte!

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Till Anders, då hade jag fått ta del av den:)

Vem är snällast i världen?

Oj, jadu finns säkert någon där ute som är väldigt väldigt snäll.


Vem är din bästa kompis?

Har inte denna frågan kommit innan? johanna iaf

Vem vill du prata med?

Just nu? Trivs rätt bra med att sitta här och prata med Saga.


Vem sov du med senast?

Anders

Vem såg du full senast?

En typ 17årig kille på bussen igår! Vad han måste må dåligt idag!


Vem vet allt om dig?

Jag själv!


Vem kysste du senast?

Anders


Vem kramade du senast?

Saga

Vem kan berätta allt för dig?

Mina vänner och min familj.

Vem kan du berätta allt för?

Anders. Men tycker inte att någon behöver veta ALLT.


Vem hatar du?

Inte många men ofta när jag får den frågan börjar jag tänka på lastbilschauffören som dödade Engla.

Vad blir ditt namn baklänges?

Annas

Har du gjort en snöängel i år?
Nope


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

vet faktiskt inte

Har en dröm gått i uppfyllelse?

Ja

Tycker du att sengångare är söta?

Jadå

Har du någon gång testat karate?

Hahaha nej jag hade brutit varenda ben i kroppen

Första sporten du gick på?

Fotboll tror jag

Minimorötter eller pommes frites?

Pommes!!!!!!!!!


Vad längtar du mest till just nu?

Till Anders vaknar!

Hur gammal har du tänkt bli?

Hmm .. lastgammal:)


Har du haft vattkoppor?

Ja jag tror det

Vad drömde du inatt?

Inget jag minns

Vilken tv-serie är bäst?

Cityakuten!

Vad åt du senast?

En japp

Höga eller låga strumpor?

Höga!


Vad är du mest rädd för i hela världen?

Att mina barn ska råka ut för något som skadar dom allvarligt eller att dom inte klarar sig alls.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Ja för Saga ibland.

Vad har du för färg på ditt påslakan?

Gråa


Bikini eller baddräkt?

Helst inget


Snyggaste läraren?
Finns såna?


Är du mörkrädd?

Ja

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?

Ja ungefär varje dag

riktig gran eller plastgran?

RIKTIG!


Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt

Godaste drickan till frukosten?

Jucie


Vill du bli president?

Nej tack


Duscha eller bada?

Bada helt klart

Har du gråtit i skolan nån gång?

Det har hänt när en klasskompis hade tagit livet av sig. För en liten 14 åring kan sånt kännas väldigt konstigt, orättvist och fel! Eller ja, det gör det väl fortfarande

Hur tar du dig till jobbet?

Jag har inget jobb!

Har du någonsin sminkat dig som punkare?

Någon gång ja

Sjunger du på toa?
Haha nej, brukar folk göra det?


Vilken färg har din jacka?

Svart


Använder du långkallingar?

Nej

Är du höjdrädd?

Ja


Vilket land vill du åka till?

USA vill jag se innan jag kolar! Grekland gillar jag och Malta skulle jag vilja åka till. Jamaica hade inte suttit fel!

Vad var det senaste som fick dig att skratta?

Det va nog när jag och Kaisa diskuterade ett fyllo på bussen

Vad ska du göra NU?

Vänta på att Anders vaknar så jag får sova. Eller att barnen blir trötta så vi kan sova.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Ja, hade varit jobbigt annars. haha


Har du sett din bästa vän gråta?

Jopp

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

Ingen aning. Ad-droppar kanske?


Har du fått någon komplimang idag?

Nej, Saga har sagt "Maaaaammmaaa" och gett mig en puss, det känns som världens bästa komplimang


Har du varit med i en rättegång?

Nej


Är du polare med grannarna?

absolut


Vilka språk talar din mamma?

Svenska

Vilka länder har du bott i?
Sverige

Senaste piercingen?

Läppen


Suger det här?

Ja faktiskt


Har du varit på stranden?

Inte i år men i mitt liv? ja

Har du haft en stalker?

Det tror jag inte

Har du varit på ett party?

Ja någon gång

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Verkligen INTE, varför utmana ödet?

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Ehm lycka till, jag har ingen bror!

Har du varit utomlands?

japp

Har du sett din bästa vän naken?

Haha ja vi har gått i skolan ihop ganska många år så vi har väl haft jympa ihop

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?

Mitt eget:)

Var är dina syskon just nu?
Säkert hemma i sin säng och sover:)

Vad var den senaste drömmen du minns?

Jag drömde att jag blev gravid igen och gjorde abort. Barnmorskan drog ut ett typ fullgånget barn och ströp det, så gick den aborten till. HAHAHAHAHA sjuka drömmar

Vilken tid gick du upp i morse?

06.03

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

"Glömde skriva pris. Mellan 700-800 sa hon"


När va du riktigt sjuk senast?

Minns inte

Vem är den senaste kändisen du tog på?

Har inget minne av att jag tagit på någon.


Vad finns i din bakficka?

Inget

Har du färglinser?

Nej. Jag är nöjd med mina ögon endå

Vad gjorde du kl 2 inatt?

Sov!


Vad är det första du gör på morgonen?

Byter blöja!

Vad ska du göra efter det här?

Gå å lägga barnen som e trötta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar