fredag 22 maj 2009

Kärleksförklaring till Ina!

Åhh ibland saknar man sina vänner långt borta så otroligt mycket!
Varje gång jag sitter och pratar med Ina känner jag hur otroligt skönt det är med en människa man kan säga precis vad som helst till, en människa som dessutom har samma tankar. Tänker vi inte samma eller om jag är "enspårig" så kan hon alltid få mig att tänka på något annat vis. Jag älskar min vän som alltid är INA och som alltid är min VÄN. Jag har stor respekt för Ina och nu för tiden lyssnar jag ganska bra på henne:)
Jag önskar att jag gjorde det redan för 5-6 år sedan, men då var jag ung och dum! hehe

Tack för att du finns gumman, för att du är ärlig, för att du respekterar folk som dom är, för att du är stark! Jag beundrar dig så otroligt mycket för att du visar vad du tycker och tänker, vad du känner, du står för dina åsikter och du får mig att må bra! Jag vet att när du säger saker så MENAR du dom, du vänder inte kappan efter vinden för att vara mig till lags, du säger vad du tycker och det är DET som gör dig så speciell. Det är det som gör att jag känner mig så speciell i ditt sällskap! Vi träffas typ aldrig men är ändå väldigt bra kompisar, vi behöver inte träffas hela tiden, vi behöver inte prata varje dag men vi VET endå att vi finns där för varandra.
Du är en av mina absolut bästa vänner, det ska du veta!

2 kommentarer:

  1. Gumman!!! Jag blir alldeles tårögd! Jag älskar dig också, så otroligt mycket! Vi har gått igenom så mycket tillsammans, även när vi varit på olika håll i världen. Du har mognat så mycket och vuxit till en modig stark kvinna, en trebarnsmor. Du ska veta att jag pratar om dig och dina barn med STOLTHET! Du har varit och är som en syster för mig. Du kommer alltid att vara en av mina bästa vänner. Jag vet alltid att jag kan lita på dig och att du säger vad du tycker, inte vad du tror att jag vill höra. Det är därför jag frågar dig, för då får jag sanningen. Vi har gått från tokiga ungdomar till rätt så insiktsfulla kvinnor, och vi har gjort det tillsammans. Nu är det du som ligger före mig med allting, och jag är inget annat än stolt.

    SvaraRadera
  2. Jag ligger före med barn och så men jag har fortfarande en liten bit kvar tills jag är lika stark som du!

    SvaraRadera