onsdag 13 maj 2009

Mamma Sanna är kär!




Ja jag är minsann kär i våran nya vagn! Jag och barnen har varit ute på premiärtur i morse, vi gick i motionsspåret här ute. Fick se lite skog och så, supermysigt! Vagnen var underbar och jag överdriver inte. Tre barn, skogsväg och endå lättare än Emmaljungan! Perfekt, jag rekommenderar baby travel till ALLA!
Som ni ser sitter Saga som en kung (eller drottning) i nya vagnen, hon har lyxplatsen och hon älskar det såklart!

Nu blir det till att plugga lite, tänkte gå ut och rensa ogräs men det blir till att plugga när barnen sover sen ta med mig ligan ut!

2 kommentarer:

  1. det här är nog den smidigaste vagnen jag sett ,är den byggd för två små och en större unge? For the record är jag så glad att jag känner dig, du har den bästa mammafilosofin av alla småbarnsmammor och du inser att alla inte håller med dig alltid. Du är klok du, jag har fostrat dig väl, haha!

    SvaraRadera
  2. Den är HELT underbar! Från start är det bara en tvillingvagn men sen är det en extra syskonsits till som man sätter dit/tar av super enkelt! Jag har hittat det perfekta.

    Aww så söt du är! Ja, jag har fått den bästa uppfostran av alla:) Tack Ina! :) haahaha

    SvaraRadera