lördag 2 maj 2009

Mammakväll utan barn

Igår åka jag på grillkväll med mammagruppen fast utan barn. Eller ja lilla minilina och Simon vad hemma.
Trevligt att träffa tjejerna igen, det är inte allt för ofta! vi har haft en mammagrupp sen saga var liten liten bebis, vi fikade ca 1 gång i veckan när barnen va små nu blir det mer och mer sällan, det är inte så lätt längre. Men fortfarande väldigt väldigt trevligt.
Vi gjorde potatissallad (potatis, timjan, fetaost och soltorkad tomat), två såser, och efterrätt (fruktsallad med vitchokladfluff typ) och så grillade vi kött, eller ja Lottens man grillade köttet!:)
Mycket trevligt och GOTT och lugnt. Skönt att komma hemifrån lite.

Idag hade jag lovat Anders sovmorgon så nu är jag uppe och han snusar å sover. Det som är så bra är att jag ALLTID kan sova så när han vaknar är det dags för barnen att sova middag och för mig att sova några timmar igen:)

Nej det var allt för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar