onsdag 25 mars 2009

Sjuklingar




Usch usch, inte kul när det varit sjukdomar på G, alla rutiner försvinner för ett tag. Men nu verkar det vara på väg tillbaka.
I natt sov Saga hela natten igen och Albin likaså, Emil däremot som fortfarande är lite sjuk vaknade några gånger. Men snart så:)

Ikväll ska jag gå brevid på nya jobbet, känner mig väl inte jättepigg på det eftersom jag inte är helt frisk men det ska nog gå bra. Går som sagt bara brevid. Skönt att komma igång och jobba lite igen iaf.

Finns inte så mycket å skriva för vi har inte gjort så himla mycket nu i veckan eftersom vi varit sjuka men på lördag ska vi som sagt på lite utflykt så då kanske det blir en rad eller två:)
Men någon bild kan jag väl bjuda på:)

2 kommentarer:

  1. Vilka söta barn! Skönt att ni är på bättringsvägen. Va roligt att börja jobba lite igen, du är så otroligt duktig som hinner med att plugga, passa tre barn och blogga då och då ;-)

    Kram!

    Ps Hoppas vi kan ses nästa vecka, skulle va så roligt!

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli skönt men jag fick hålla mig hemma idag. är ju lite sjuk å då ville dom såklart inte ha dit mig:)

    Ja det skulle vara kanonkul, vi är hemma hela veckan så det går bra när som helst. vore kul om du hade lilltjejen med dig också:)

    SvaraRadera