söndag 29 mars 2009

Shopping och bakning




Igår bar det iväg till Västerås med Saga. Anders handlade allt sitt på typ en kvart sen blev Saga lite grinig så det blev till att uppsöka mc donalds, vilket blev väldigt omtyckt.
Hon åt å åt å åt. Sen bestämde vi att pappa och Saga skulle gå och leta reda på en leksaksaffär medan mamma gick och letade efter det hon skulle ha.
Det slutade som så att Saga och pappa hade köpt en leksak, mamma hade blivit sur för att hon inte hittade något så vi åkte från västerås med en lite för sur mamma Sanna i bilen. Vi åkte till Enköping i hopp om att hitta något där istället och till slut, efter mycket letande så hittade jag en klänning. Det va ju tur det.

Sen blev det myskväll. Albin är fortfarande sjuk, det går fram å tillbaka men ska inte vara någon större fara enligt sjukrådgivningen och mina skolböcker:) Som mamma litar man inte helt på sjukrådgivningen och vill söka information själv. Men då jag har pratat med sjukrådgivning, tänkt till själv (eftersom jag faktiskt är sjukvårdsutbildad och har läst kurs om barnsjukvård) och dessutom läst i mina böcker så känner jag mig säker och lugn på min sak.

Ikväll blev det lite bakande igen, dom hade billig after eight på Ö&B så jag gjorde kladdkakaemuffins med after aight på. Ska provsmaka en då de svalnat.

Snart är det påsk, vad brukar man ha på påskbordet?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar