onsdag 11 mars 2009

Onsdag

Ja vad har hänt sen sist? Inte så mycket. Massa saker som jag borde ha tagit tag i men inte riktigt haft ork till, har mest myst med mina sötnosar.
I måndags va det såklart dags för cityakuten igen, jag stör mig på att dom varje gång måste säga "cityakuten - sosta säsongen" Jaaa men kan man inte få glömma det i två sekunder? Glömma bort att tidernas bästa serie kommer ha ett SLUT. usch å fy!
Jag längtar redan till nästa måndag, Alex får INTE dö!

Igår va jag ute med hunden och halkade så klart eftersom den här jäkla snön aldrig tänker försvinna, jag är trött på vintern nu. Sträckte mig och fick väldigt ont i ryggen :S men men, man överlever nog. Sen på kvällen gick jag och Saga på utflykt och handlade glass av glassbilen. Mumma tyckte vi båda.

Idag är det dags för tupperwareparty, jag ska handla lite och få lite nya saker. Kul. Så jag har iaf bakat typ hela dagen idag, det blir solskensbullar, brownie, syltrutor och sockerkaka.
Skriver mer en annan gång. Hoppas det går bra för älskling hos tandläkaren nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar