torsdag 26 mars 2009

inget jobb

Blir inget jobb i kväll. Jag är ju sjuk, som resten av familjen och glömde för en sekund bort att jag jobbar inom vården och tänkte gå endå. men ringde sen snällt chefen och frågade och mycket riktigt så ville dom att jag höll mig hemma eftersom jag är hostig å snorig å dan. Även om jag tyckte att det nästan va bra idag.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men vi har bestämt oss för att ta en liten promenad iaf, vi behöver alla lite friskluft. Jag måste ju såklart ta promenad för Lotus skull men vi ska ut hela familjen. Sen blir det väl till att laga lite mat. Tänkte spendera min tid till lite receptletning idag. Snart är det påsk och då vill man ha lite god påskmat. Plus att det snart är grillsäsong, då vill man ju gärna testa något nytt. Måste samla på mig lite så min matblogg kanske kan få ett liv snart. Jag ska testa baka Johannas nougatrutor i helgen tänkte jag, låter goda.

Nej nu ska jag se hem till gården med min lilla Saga, det är kärringvarning på oss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar