måndag 30 mars 2009

Projekt

Många som läser min blogg har undrat om jag har något på gång. Flera har frågat om jag är gravid igen för att jag verkar lite "hemlighetsfull" i vissa inlägg, svaret på det frågan är NEJ! Jag är inte gravid igen och kommer inte bli, inte under de närmsta 10 åren iaf. Tycker inte att jag har verkat så hemlighetsfull men kanske, eftersom jag faktiskt är det lite, jag har ett projekt på gång. Än så länge är projektet hemlighetsstämplat för att jag inte ska tappa motivationen.

Dock har jag nu startat med projektet och fått lite fart på det hela så om ca 1 år drygt kommer jag förmodligen vara färdig. Men för att göra er ännu lite nyfikna kan jag säga att ni bloggare kan få veta i slutet av sommaren om projektet löper på som det ska. Och nej, mamma, du får inte heller veta:)

Det här inlägget va till för att för det första bekräfta att JA lite hemlighetsfull har jag varit och för att dessutom göra er lite nyfikna:)
Nu är det dags att byta 3 blöjor här sen ta lite fika med Saga:)

3 kommentarer:

  1. Nu måste jag ha missat något. Inte tycker jag att du är hemlighetsfull. Ha ha. Säkert sömnbristen som gör mig så blind =)

    SvaraRadera
  2. du kan väl slå en signal till gubben grå och berätta

    SvaraRadera
  3. Gubbengrå får inte veta! hahaha

    SvaraRadera