onsdag 25 mars 2009

Anonym

Det är lite sorgligt, en person som inte vågar stå för vem den är tycker tydligen jag beter mig hemskt mot mina vänner. Personen i fråga vågar som sagt inte stå för vem det är men har tydligen ändå inget bättre för sig att läsa min blogg.

Om mina "vänner" inte gillar mitt sätt att vara så vill jag gärna veta det för då är vi inte vänner. Jag är bara vän med personer jag gillar och som gillar mig tillbaka, thats it. Gillar du inte mig, försök inte bli min vän. punkt

11 kommentarer:

  1. Har du inte alla hästarna hemma eller? Upprepar saker hundra gånger och sen säger att "en person som inte vågar stå för vem den är" inte kan ta sej två min. till att skriva en sak i din blogg......ditt resonemang är uppåt väggarna tokigt! Hur är det möjligt att du "inte har något bättre för dej" än att skriva i din blogg då?? Tre ungar och plugg och allt....DET tycker jag är väldigt konstigt!! Du kanske borde ta och göra nått vettigt istället..som att laga mat tex! Se till bjälken i ditt eget öga innan du pekar på stickan i dina vänners!

    SvaraRadera
  2. Men käre lilla du. Märks att du inte har barn, man får tid över. Jag pluggar då dom sover, jag lagar mat då deras pappa är hemma. Jag lagar mat och städar varenda dag så det är inga som helst problem. I kväll ska jag jobba också. Jag har en pappa till mina barn, vi delar på ansvaret, så enkelt är det.
    Men som sagt, våga stå för vem du är om du har synpunkter. Är du inte någon vän till mig så behöver du inte lägga dig i, är du en vän till mig så kan vi säga upp bekantskapen för jag låter mina vänner säga vad dom tycker men då ska dom stå för det och inte bete sig som fega idioter. That´s it

    SvaraRadera
  3. Vad är det för konstiga anonyma varelser som skriver saker dom inte ens vågar stå för. Vad du gör min kära dotter ta inte åt dig av sånt skit, och du anonym om du hade hälften av Sannas kunskap och energi skulle till och med du klara dig bra i livet. Sannas Mamma

    SvaraRadera
  4. Oj, jag hänger nog inte med i Anonyms resonemang riktigt... Vaddå tre ungar och plugg och allt...? Så om man ska skaffa barn så får man inte ha jobb eller studier? Det är hemmafruarnas tid nu igen alltså, har missat det totalt... Då måste jag vara en dålig mamma eftersom jag jobbar, pluggar, har fritidsaktiviteter OCH tar hand om mitt barn. Puh, tur att jag hinner laga mat och så ändå! =)

    SvaraRadera
  5. Men herregud!! Anonym är ju bara ute för att bråka, har ju inget vettigt att komma med mer än att h*n skriver elakheter. Ähh bry dig inte Sanna, jag tror personen bara vill reta upp dig för att det är roligt. Om du inte bryr dig så är det inte roligt längre.

    SvaraRadera
  6. Tack för kommentarerna:)
    Nej nu för tiden ska jag tydligen bara ta hand om barn och hushållsuppgifter, mammor ska glömma sig själva.

    Men som Jenny skrev, nu är det slutskrivet:) h*n verkar inte ha mycket innanför skallbenet så.

    SvaraRadera
  7. Jo jag har väldigt mycket innanför skallbenet, det är just därför jag skrev till dej att sluta med dina "ärliga åsikter"! Hur självcentrerad får man bli egentligen? Detta handlar inte om DEJ!
    Jag skriver inte detta för min egen skull men det finns människor som jag bryr mej om och som DU har sårat med dina fula ord!!
    Om jag är anonym spelar ingen roll för du vet ändå inte vem jag är, du har aldrig träffat mej i hela ditt liv så hur skulle mitt namn stilla din nyfikenhet?
    Och gällande resten av era kommentarer säger jag bara en sak....LÄS det jag skrev innan ni svarar, jävla idiotbönder!
    Ni tolkar ju saker som ni själva vill!

    SvaraRadera
  8. Jo min blogg handlar om MIG, MITT liv och MINA åsikter. och om personen jag sårat är någon jag känner får den gärna säga till eller sluta prata med mig, så enkelt är det. Jag är inte i behov av så svaga vänner som inte klarar av att höra vad man tycker. Jag vågar iaf stå för vad jag tycker. Det spelar ingen roll om jag någonsin träffat dig, jag tycker endå man använder sitt namn då man skriver. Att kalla folk du inte har en aning om vilka dom är för idiotbönder, DET visar att det faktiskt ÄR tomt innan för ditt skallben. Jag har inte tid eller lust att ödsla energi på någon så patetisk och ointressant som du nu.

    SvaraRadera
  9. Oss idiotbönder emellan vill jag påpeka att jag vid 54 års ålder uppvuxen i Stockholm (minst av allt bonde) kan stå för vad jag tycker.

    SvaraRadera
  10. Allvarligt talat Sanna, sluta kommentera Anonyms kommentarer nu. Människan ger ju ordet patetisk ett ansikte... Skriker man efter uppmärksamhet ska man ingen ha, inte ens negativ sådan. Och kallar man alla andra än sig själv för idiotbönder så har man ju bara själv betonat hur puckad man är.

    SvaraRadera
  11. ja dessa anonyma talare finns det gott om. Tyvärr. Är väl ändå bättre att titulera med namn så man verkligen visar att man står för det man vill ha sagt.
    Sen är det ju också så att vi människor är olika, vi har olika tankar och åsikter om saker och ting. Det får vi ha, men jag tycker ändå att man får ha i åtanke, när man skriver en kommentar i någon annans blogg, att det är den personens blogg. I det här fallet Sannas blogg. Och då ska vi som kommenterar Sannas blogg visa respekt jämtemot Sanna och hennes familj. Men det är iaf vad jag tycker.
    Sanna, skriv på. Du skriver bra och jag vet att du är en bra mamma till dina tre söta barn. Ha det jätte bra. Kram Sara

    SvaraRadera