fredag 13 mars 2009

Fredag

Idag är det fredag och jag, barnen och hunden har mysdag. Pappa Anders åkte iväg till John för ett tag sen, det skulle vara födelsedagsfest där tydligen. Så vi myser. Vi ska snart få främmande av "grannarna" från Uppsala, kul att få lite sällskap. Sen ikväll blir det väl mys och mest bara slappa för mig när barnen gått å lagt sig. Saga får nog sova brevid mamma i natt:)
Blir en tripp till godisaffären först så vi kan köpa choklad och bara njuta av våran "pappafria" dag:) haha fast egentligen är det nog mest för att vi ska glömma bort att vi faktiskt saknar honom rätt mycket.

Pratade lite med min syster innan idag, ibland känner man verkligen hur långt avståndet till syster yster är. Ibland känner jag för att gå över till min syster och bara snacka skit men det går inte för hon bor så långt bort. Eller gå och ha en riktig tjejkväll eller något annat mys. Bara prata av mig om vad som helst helt enkelt. Man blir lite ledsen ibland när man kommer på hur sällan man egentligen träffar syster yster och lilla Elias, men men, hon är ju egentligen bara ett telefonsamtal bort!
Men jag saknar min syster yster!

Hade bra allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar