tisdag 24 mars 2009

Ärlighetsvecka

Idag läste jag, eller om jag hörde på radio, att man borde ha en "ärlighetsvecka" med sina vänner. En vecka där man är helt ärlig mot varandra. Bra påhitt tyckte alla, ren idioti tyckte jag!
Jag tycker att man ALLTID ska vara helt ärlig mot sina vänner och jag förväntar mig att mina vänner alltid är helt ärliga mot mig, vad är dom annars för vänner?
Konstigt påhitt det där.

Här har mamma och pappa i familjen blivit sjuka. hmm kul va? men vi överlever. Vi kurerar oss nu för att vara friska så fort som möjligt. På torsdag och fredagkväll ska jag gå brevid på äldreboendet här i hummelsta där jag sedan ska jobba som timanställd. På fredag börjar även Anders vara pappaledig, han ska vara ledig på fredag nu resten av året, så skönt så!
Sen på lördag ska mormor och morfar komma hit och passa killarna medan mamma o pappa o Saga åker till västerås å shoppar lite. mysdag med Saga. Sen får saga åka med till morgongåva och sova där till på söndag. Skönt skönt

För övrigt händer inte så mycket, jag mest pluggar. Jag har gjort färdigt 1 kurs på typ 1 vecka nu. Sen är det två kurser kvar sen får jag kalla mig för undersköterska:) Hemsjukvård och handledning har jag kvar!
Hade

6 kommentarer:

  1. Bra jobbat med plugget syster yster!

    SvaraRadera
  2. Varför e du en sån jävla bitch mot dina vänner för? Tycker du ska behålla dina spydiga åsikter för dej själv för de hjälper INGEN!!!

    SvaraRadera
  3. Ojoj nu är det en anonym som hittat hit igen. Sorgligt när man inte vågar stå för vem man är.

    Jag är ingen bitch mot mina vänner, jag är ärlig mot dom och dom som är mina vänner uppskattar det. Vem är du själv som inte vågar stå för vem du är?

    SvaraRadera
  4. Det enda som är sorgligt här är att du springer runt och sårar folk med dina "ärliga" åsikter. Lägg av med det så blir alla gladare!!
    Om du inte kan ta positiv kritik är du inte mkt till människa!

    SvaraRadera
  5. Självklart kan jag ta kritik men jag tar inte kritik från någon som inte vågar stå för sina åsikter. Det är bara patetiskt att skriva såna här inlägg anonymt. Mina vänner blir inte sårade, dom säger det inte till mig. Blir dom det ska dom kanske fundera på att inte vara mina vänner för såna vänner behöver inte jag.

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att "Anonym" ska ta och hålla käften.

    Jag gillar Sanna för den hon är!
    Puss gumman

    SvaraRadera