onsdag 1 april 2009

Vårväder!










Så här megamysigt har vi haft idag!
kl. 7 i morse började jag tvätta och tvättade till 11, då somnade alla barnen så jag diskade, städade köket och dammsög + torkade golv i hela lägenheten. När jag var färdig med det gick jag ut för att slänga sopor och upptäckte hur VARMT det var ute. Så jag tog med mig verktyg och gick ut å satte mig på uteplatsen i linne och började gräva upp massa skit. Stort tack till grannen här brevid som kom med en spade till mig! Haha tror det var för att hon ville ha blommorna som jag grävde upp, det fick hon med:)

Sen så tog jag ut fika å hämtade alla barnen så satt jag och Saga ute och fikade och killarna satt ute i sina babysitters. Helt underbart! Våran uteplats är sååå mysig! Blir bättre med lite fina blommor, staket och en liten pool till ungarna:) Vi ska inviga grillen ikväll, var tänkt igår men då började det regna!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det ser ut hoppas ni får mycket glädje av uteplatsen

    SvaraRadera