söndag 19 april 2009

Borta bra men hemma bäst


I fredags åkte vi iväg till Göteborg för att hälsa på syster yster med familj. Vi hade en trevlig och kul helg men man var totalt slut igår kväll då man kom hem!
Allt som allt, med alla barn, så var vi 8 personer i deras lägenhet som var 64 kvm tror jag. Det var med andra ord lite trångt och oerhört varmt. Men det var det värt för jag tycker om att träffa min syster!:)

Det blev en hel del bakande och sen igår, söndag så blev det 4årskalas:) Stora "kusin Elias" har ju blivit 4 år redan! Stora killen.
Här ser ni bilden på tårtan vi gjorde, jag bakade och Therese garnerade.
Vi är ett vinnande team eller hur?

Barnen var supersnälla i bilen både dit och hem, skönt.
Nu ska jag slappa med mina små barn:)

4 kommentarer:

  1. Ja, det är kul när ni kommer och skönt när ni åker, haha =) Vår lägenhet känns precis lagon stor för oss när vi är själva. Men i helgen kändes den lika stor som en fängelsehåla typ. Vi får nog köpa hus snart så att ni kan hälsa på lättare och oftare =) Men det var trevligt att ni kom ändå! Puss puss

    SvaraRadera
  2. Men hallå... Har du sett kommentarerna i min blogg om att vi är så lika...? De måste se fel på bilderna och tro att jag är du... Annars missar jag var vi är lika någonstans. Lika knäppa kanske i så fall =)

    SvaraRadera
  3. Men knäppisar, dom måste tro att du är jag. haha eller nåt. Ja det kanske är det, men är vi så knäppa att det syns?

    SvaraRadera