torsdag 9 april 2009

Lista

Snodde en lista från "grannen"

1. är du kär? Ja!
2. har du snusat? Nej och skulle inte få för mig
3. har du fimpat en cigg på nån annan? Inte vad jag vet
4. har du legat i sängen brevid en kille? Ja.
5. har du rökt? Ja det har hänt tyvärr
6. har du blivit slagen allvarligt? nej
7. tar du droger? Nej.
9. har du pussat en tjej? Ja.
10. hatar du någon? Vet inte om jag HATAR någon men det finns folk jag absolut inte gillar
11. älskar du någon? Absolut!
12. har några av dina vänner svikit dig? Japp
13. har du djur? Japp en katt å en hund
14. har du legat brevid en tjej i sängen? ja
15. hatar du dig själv? Nej
16. gillar du orange? Beror på på vad
17. har du haft sex med en person med samma kön? Nej och det kommer aldrig hända
18. har du nån sjukdom? Kanske
19. har du skämt ut dej för den du gillar? haha ja det har väl hänt:)
20. har du en gris? Nej.
21. har du en plattång? Ja, jag skulle inte överleva utan den
22. har du en bror? Nej
23. har du sjukt bra humor? Det beror nog på vem man frågar. Frågan ni mig så JA, annars hade jag väl inte haft den humorn?
24. är du brunett? Ja
25. gillar du att stå i duschen i flera timmar? Nej.
26. tycker du om hästar? Jajamen
27. har du en hund? Ja
28. har du skilda föräldrar? Nej
29. har du gått på simskola? Jag tror jag gjorde det när jag var liten. Tog guld- och silverfisken.
30. har du sagt bög till en kille? Säkerligen
31. har du sagt fitta till en tjej? Nej, brukar inte säga det till/om folk
32. har du fuskat? Ja.
33. har du en teve på ditt rum? Alla rum är mina, men i sovrummet? NEJ och där kommer inte in någon än på ett bra tag
34. har du lunar? Nej, jag har tagit bort den faktiskt. Men jag har haft i många år och varit aktiv lunare:)
35. har du MSN? Ja.
37. har du bruna ögon? Nej gröna.
38. gillar du att fota? Nej, jag är inte så bra på det så det e inte så kul
39. har du sett dig själv brinna? Ja faktiskt men jag slocknade snabbt:)
40. hjälper du dina vänner? Så gott jag kan :)
41. gillar du tacos? Absolut
42. tycker du att du är söt? Nej.
43. har du dansat? Jag dansa? ja med tillräckligt mycket alkohol i kroppen
44. har du spelat fotboll? Ja, utan större framgång! HAHA
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Nej, finns roligare saker att göra
47. har du ätit sniglar? Jag har testat men det va inget för mig:)
48. äger du en locktång? Nej, har lockigt hår endå!
49. gillar du att tugga tuggummi? Nej
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? Ja.
51. gillar du kläder? Nej
52. hatar du falska vänner? Hatar och hatar, jag ser till att sluta vara vän med dom
53. gillar du att räkna matte? NEJ
54. älskar du någon nu? Japp!
55: har du gråtit inför en vän? Ja.
56. kan du sjunga? Ja, hellre än bra!
57. har du sett nån dö? Ja.
58. säger du vad du vill? Ja.
59. är du stor? Ja
60. vad är ditt hela namn? Det vill jag väl inte skriva här:)
61. kan du tala spanska ? Några ord
62. är du kortare än 1.60? Nej.
63. älskar du sommaren? Nja, gillar våren bättre.
64. älskar du vintern? Älskar är att ta i men jag tycker om snö i lagom doser.
65. har du mer än 6 par skor ? Nej
66. brukar du sjunga när du är i duschen? Nej, jag duschar
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja, fast längst ner.
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? Nej
69. gillar du att städa? Jag börjar faktiskt göra det, avkopplande
70. gillar du att sova länge? JA, men jag får ju aldrig:)
71. har du vart med om en olycka? Ja.
72. är du förvirrad? Ibland. Fast jag har rätt bra koll på mitt kaos
73. har du mer än 6 par byxor? Nej
74. har du förlorat en vän? Ja
75. gillar du att shoppa? Nja, beror på vad.
76. har du varit i paris? Nej.
77. gillar du spindlar? Nej men jag får inte panik av dom
78. klarar du dig själv? Ja, men jag vill helst inte vara själv.
79. har du lagat mat? Öh ja, varenda dag!
80. är du klantig? Ibland så
81. har du foppatoffler? Nej men jag tänker köpa ett par å ha på uteplatsen i sommar, dom e SÅ sköna! Saga har ett par:)
82. har du mer än 20 låtar på din data? Jepp
83. sminkar du dig innan jobbet? Inte alltid
84. har du träffat en kändis? Jadå det har hänt
85. har du mer än 7 par nagelack? Nej
86. har du busringt? Ja det har väl alla?
87. har du skällt på din syster? Jag tror inte jag vågar skälla på min syster:)
88. har du en vän som skiter i dig? Såna vänner har inte jag
89. har du velat göra saker men vågar inte? Ja klart
90. sover du med nått gosedjur? Nja. fast vi har en liten nalle i sängen.
91. har du åkt nånstans utan att du får? Jopp.
92. vill du bara bort ibland? HAHAHA. Jag har tre småbarn och en karl i huset, vad tror ni?!?
93. har du tältat? Ja usch
94. har du bränt dig? Jupp
95. har du lekt med levande ljus ? Ja.
96. har du lekt anden i glaset? Ja.
97. skäms du ibland? Förut gjorde jag det ofta, nu har jag slutat me sånt:)
98. bor du i skåne? Nej inte numer.
99. gillar du hip hop/rap musik? NEJ.
100. är du på sista frågan nu? Öh ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar