onsdag 29 juli 2009

Jag har snott en lista från Catti

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nä det känns inte nödvändigt
Skulle du vilja väga mer?
Haha absolut inte, snarare 20 kg mindre
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg vet jag inte men ledsen såklart. Fast det beror ju på varför han gör det.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Njä, hade man träffat en kändis och man blev intresserade av varandra så visst men bara för att dom e kändisar? nä
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nä, fast det kanske hade varit lättare att höra allt barnskrik då?;)

Tio KAN
Kan du röra på öronen?
Ja om jag tar händerna till hjälp!
Kan du slicka dig på näsan?
Nej.
Kan du kolla i kors med ögonen?
Japp
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja. Små vita lögner har man väl alltid dragit för sina föräldrar och det finns väl saker man inte vill berätta men något ”allvarligt” ljuger jag inte om:)
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Jadå, jag sover ju flera timmar per natt
Kan du vara på fest utan att dricka?
Kan jag väl men får ju ärligt erkänna att jag tycker det blir tråkigare.
Kan dina vänner lita på dig?
Ja,
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Been there, done that.
Kan du suga?
Ja, det är en reflex vi människor har.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Nej haha

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja vem har inte det?
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja det tror jag nog. Kan inte komma på en gång på rak arm men jag är rätt säker på att dom har det.
Har du ett syskon?
Japp, storasyster
Har du varit full den här månaden?
Japp! Va på power meet och sen va jag hos syster å drack drinkar
Har du någonsin haft sex med någon?
Jag har tre barn så... ja
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Jadå
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Njaa
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej.
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Ja
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Ja
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nepp, inte intresserad
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Inte vad jag vet
Har du haft sex med mer än tre personer?
Ja
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej!

Tjugo VEM

Vem är din bäste vän?
Johanna o Ina
Vem älskar du?
Min familj
Vem hade du senast sex med?
Öh vem tror ni?
Vem vill du bli full med?
Mina vänner
Vem är den bästa artisten?
Alanis morissette
Vem pratade du senast i telefon med?
Mamma
Vem har du en liten crush i?
Det skulle vara Saga, Albin och Emil då:)
Vem är snyggast i världen?
Ingen aning, jag har inte sett alla!
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Jag skulle dela den på 3 och ge till mina barn.
Vem är snällast i världen?
Hmmmm ingen aning
Vem är din bästa kompis?
Samma som jag svarade alldeles nyss när denna frågan ställdes.
Vem vill du prata med?
Jag skulle vilja prata med.... hmm min farfar!
Vem sov du med senast?
Anders
Vem såg du full senast?
Min syster tänkte jag skriva men jag tror inte någon av oss var speciellt fulla. Anders då.
Vem vet allt om dig?
Jag vet allt om mig! Ingen annan behöver veta allt.
Vem kysste du senast?
Anders
Vem kramade du senast?
Saga
Vem kan berätta allt för dig?
Jag tror inte att någon person berättar ALLT för någon annan
Vem kan du berätta allt för?
Men idioter, samma fråga flera gånger?
Vem hatar du?
Pedofiler, mördare, falska människor och ja listan kan säkert göras lång.
--
Vad blir ditt namn baklänges?
Annas nosscire

Har du gjort en snöängel i år?
Nepp

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Hum..låg en vecka på bb. Vet inte om jag har legat längre när jag va liten

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, några stycken.

Tycker du att sengångare är söta?
Jadå

Har du någon gång testat karate?
Nej,haha skulle vilja se mig utöva karate. haha

Första sporten du gick på?
Fotboll tror jag?

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites

Vad längtar du mest till just nu?
Till fredag, då ska vi lämna Saga till mormor o morfar

Hur gammal har du tänkt bli?
Tillräckligt gammal!

Har du haft vattkoppor?
Ja det tror jag

Vad drömde du inatt?
Det minns jag inte men något va det för jag vaknade av att jag tände lampan!

Vilken tv-serie är bäst?
Cityakuten, Greys anatomy, Lipstick jungle och Criminal minds

Vad åt du senast?
Ett äpple

Höga eller låga strumpor?
Låga.

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att något ska hända mina barn

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja ibland
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Grått, vitt, svart

Bikini eller baddräkt?
Bikini men jag har inte använt något av det i år.

Snyggaste läraren?
Oj, tror inte jag har haft någon snygg lärare.

Är du mörkrädd?
Ja

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Haha ja typ varje dag

Riktig gran eller plastgran?
RIKTIG eller så skiter man i det!

Tänt eller släckt när du ska sova?
Det ska vara mörkt!

Godaste drickan till frukosten?
Mjölk, te eller oboj

Vill du bli president?
Nope

Har du spelat tjej i en teater?
Kan inte minnas att jag har varit me i teater
Duscha eller bada?
Bada!

Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, när våran klasskompis hade tagit livet av sig! Jag tror typ hela skolan grät.

Hur tar du dig till jobbet?
Jag ”jobbar” hemma! Jag är föräldraledig

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Inte vad jag kan minnas

Sjunger du på toa?
Nej

Vilken färg har din jacka?
Har ingen jacka nu, det är sommar

Använder du långkallingar?
Om det e kallt!

Är du höjdrädd?
Ja, men det beror lite på situationen

Vilket land vill du åka till?
USA ska jag se innan jag dör. Kenya vill jag se och Australien.

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Jag minns inte riktigt

Vad ska du göra NU?
Svara på resten av frågorna
--
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Det är klart, vi bor ihop, är gifta och har 3 barn ihop.

Har du sett din bästa vän gråta?
Japp

Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Jag vet inte

Vad åt du senast?
Har jag svarat på redan

Har du fått någon komplimang idag?
Ja då.

Har du varit med i en rättegång?
Nope.

Är du polare med grannarna?
Jajamen, vi har världens bästa grannar

Vilka språk talar din mamma?
Svanska.

Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Läppen.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
hmmm .. förrgår tror jag

Gay?
Nej!

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja, det har hänt

Har du äggat ngn?
Haha nä..

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej

Suger det här?
Ja snart så

Har du varit på stranden?
Ja

Har du haft en stalker?
Nej

Minns du din/dina musiklärares namn?
JA, han är min bästa väns pappa

Hur bra är din syn?
Lite halvdan

Har du varit på ett party?
Nej aaaaaldrig

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Absolut inte, varför utmana ödet?

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Lycka till!

Har du varit utomlands?
Ja, danmark, finland, grekland, tunisien

Har du sett din bästa vän naken?
Ja

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Har inte varit på så många. Så det bästa va väl när min kusin gifte sig

Var är dina syskon just nu?
Hon är på jobbet

Vad var den senaste drömmen du minns?
Jag drömde att jag var gravid igen och att det var 5 st!

Vilken tid gick du upp i morse?
07.00

Vad ska du göra i helgen?
Slappa!! Ska ha ett sexparty på lördag annars lugnt. Skulle jobba men det blev visst inte så. Dubbelbokning av vikariepoolen.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Ja, men man ska ju orka med mamma också, och det är det ju inte alltid man gör" från Johanna

När va du riktigt sjuk senast?
Jadu, i våras någon gång

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Tror inte jag har tagit på någon

Vad finns i din bakficka?
Har inga bakfickor
Har du färglinser?
Nepp

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov gott.

Vad är det första du gör på morgonen?
Tar upp mina ungar.
Vad ska du göra efter det här?
Sitta här å glo lite till sen ge barnen mat å sova middag!

2 kommentarer: