onsdag 29 juli 2009

Ingen lust




Bloggen uppdateras inte så ofta längre, varför??? Joo för att jag inte känner för det.
Jag vill inte skriva längre när det känns som bloggskrivandet blivit ett måste.
Just nu för tillfället tar mina barn allt av mitt humör, min ork och mitt tålamod. Det gör mig ingeting men jag har inte ork till så mycket annat och verkligen inte att blogga.
Så ni får ursäkta om inläggen här i bloggen kommer mer sällan, men håll utkik för snart kommer jag nog igång ordentligt igen.

Killarna har en gnällperiod där det inte är så långa stunder som de är glada, medan Saga har fått ett inte allt för roligt humör. Det tar på kraftera och all "ledig" tid vill jag helst bara ta det lugnt och umgås med min Anders, inte skriva blogg. Såå ha överseende med att det inte blir så mycket skrivet på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar