onsdag 22 juli 2009

Ny dag, nya tag

Japp, igår höll tålamodet på att ta slut, men idag är en ny dag och då får man ta nya tag.
Killarna sitter nu på golvet och leker och Saga ligger i soffan och tittar på pippi så nu är det fina fisken!! Idag ska vi städa lite och sen ska jag packa mina och Sagas grejer. Ska även passa på å tvätta lite sängkläder.

Duschen igår blev inte så lång men jag tänkte ta mig ett bad i kväll istället när killarna gått å lagt sig! Längtar redan efter att lägga mig i badkaret med en bra bok!!

Sen när vi kommer hem ska jag nog prata med kusin Anna om att komma dit någon gång så ungarna får leka av sig lite:) Saga var så trött å snäll när dom hade varit här sist:)

2 kommentarer:

  1. Ja, ibland kan man nog bli rätt trött på ungar,men som du säger ny dag nya tag, kramar från mamma

    SvaraRadera
  2. Ja, gör det! Vi vill leka!!!! Fredag, lördag och söndag har vi inget för oss. Kram Anna

    SvaraRadera