söndag 2 augusti 2009

Välkommen tillbaka!

Välkommen tillbaka underbara magkatarr, jag har saknat dig sååå!

Hoppas ni ser ironin i meningen här ovan? Jag har åter igen fått tillbaka min magkatarr som kommer lite då och då. Jag HATAR det, men det är ett ganska bra sätt att tänka på vad man äter. Man kan nämligen inte äta fet, stark, salt, surt eller för mycket mat!
Inget ont som inte har något gott med sig eller vad säger man?

Här har inte mycket hänt, vi lämnade iväg Saga i helgen och hade det lugnt och skönt, myskväll och så. Det är verkligen skönt ibland. Men det börjar kännas som att en HELT barnfri helg skulle behövas.
Mamma Sannas tålamod, ork och lust håller på att ta semester och åka långt långt här ifrån! Ni får hålla tummarna för oss att Anders kan börja vara pappaledig snart så jag kan ta mig ut å jobba iställe!:)

2 kommentarer:

  1. Tjena tjena!

    Ville bara berätta att jag har lagt ut en bild på Saga när hon har hela sin hand i lejongapet... Dvs i munnen på liten Bosse:) Den finns att se på www.karingehlin.se - Bixis pojkvänner o väninnor, det lilla hjärtat till vänster som blinkar. Hoppas det är okej, annars säger du bara till så tar jag bort den! Men jag tyckte den var så gullig! Det blev fler fina bilder o jag lovar att du ska få del av dem - senare... Det där med tid, du vet... Den är en ständig bristvara :@

    Ha det allra bäst!
    Kram Karin o Bixi

    SvaraRadera
  2. Det går så bra så!:) Ja tiden finns det för lite av!! Hade bra Karin!

    SvaraRadera