tisdag 11 augusti 2009

Jagdockan

Idag har vi varit på dagis i en timme, mamma älskar inskolning!
Killarna sover i vagnen utanför och en dagisfröken leker med Saga medan mamma sitter och syr på Sagas "jagdocka".
Ja, med andra ord är det rena rama semestern för mig!:)

Jag har börjar fundera på killarnas ettårskalas. Undrar vad man ska göra för nåt.
Funderar på att ha kalas med något tema. Sen blir det antingen en Dinosaurietårta eller så blir det cupcakes. Eller både och, gissar att det kommer bli fler kalas:)
Vi hoppas att moster Therese, Linus och Elias kanske kan komma och fira med oss också!:)
Nu ska jag fundera vidare:)

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas också att vi kan komma! Men det ska säkert gå att ordna.

    Ett tips från mig är att inte lägga för mycket pengar och kraft på ett tema-kalas. De är ju så små så att de kommer knappast att uppskatta det mer än ett "vanligt" kalas.

    SvaraRadera
  2. Nej men temat behöver inte vara så seriöst:) Jag tänkte typ att temat kunde vara "blått" eller nåt:) haha

    SvaraRadera