söndag 14 juni 2009

usch å fy

Det är inte alltid en dans på rosor att vara trebarnsmor, speciellt inte åt tre barn under 2 år.
Mina kära barn har fått min förkylning. När vi gick å la oss började Saga skrika så hon fick ligga hos oss. Hon somnade faktiskt och sov lite men hennes mamma kan inte sova brevid henne. Dom få gånger jag slumra till fick jag hostattack eftersom jag har sån jäkla rethosta efter förkylningen. När man väl kunde lägga Saga i sin säng så hann jag lägga mig i sängen, hosta lite, somna till och så vaknade Albin och var stört omöjlig att få å somna så jag gav upp. nu sitter vi nere i vardagsrummet jag och Albin. Hoppas på att han ska somna i babysittern så man kan slumra till här nere en stund innan det är Emils tur!

Såååå morgondagen lär spenderas med att sova på varje ledig stund såå, ring inte mig i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar