måndag 22 juni 2009

Spikmatta?




Det här med spikmatta har blivit väldigt populärt har jag märkt. Var och varannan människa har den hemma. Jag har varit oerhört skeptisk. När jag såg svärmors spikmatta hemma hos henne och kände på den blev jag om möjligt ännu mer skeptisk MEN, man ska erkänna om man haft fel, jag har nu läst på om shaktimattan och den verkar ju faktiskt alldeles jättebra!
Jag är nu väldigt sugen på att skaffa en sådan, och när jag då kom att tänka i dom banorna så ser jag att den kostar typ 600:-!!! Och när får jag det över? Typ aldrig. Hmm.
Kanske får spara:)

Har ni provat spikmattan?

5 kommentarer:

  1. jag kan göra en spikmatta gratis åt dig vi kan slå i fem spikar

    SvaraRadera
  2. Vi har den svenska spikmattan, Linus tycker att den är jättebra. Jag har inte kommit mig för att prova den ordentligt än, men jag tror på den. Det är avslappning och skönt för musklerna.

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tror mer på den här jag:) haha men dom har ju samma uppgift. men dom kostar ju en hel del:S

    SvaraRadera
  4. Ja, inte för mig, mohahahaha

    SvaraRadera