onsdag 17 juni 2009

Bra ide!

Jag har länge tänkt att jag måste komma hemifrån lite själv, få vila ut lite och låta bli att tänka på barn.
Det hade varit kanonskönt. Anders åker ju iväg med jämna mellanrum men jag har haft problemet om VAR jag ska åka. Hälsa på min syster, ja det hade varit kul men det kostar ju lite och blir en hel helg isåfall men åker gärna dit en helg i höst eller så.
Hälsa på Ina, ja men det är långt bort, kostar en del och är också en hel helg. En natt hade varit lagom.
Andra kompisar jag har bor här i närheten eller vissa till å med hemma hos sina föräldrar så övernattningsmöjlighet är liten. och jag vill ju inte komma hem på kvällen för då blir det endå inget "vila ut".
Nu har jag kommit på det, en natt på hotell! Jaa, bra ide, bo på hotell i typ uppsala, gå på stan, ta det lugnt, ligga i sängen å kolla på tv å dricka ett gott vin, sova HELA natten till vilken tid jag vill, ta ett långt bad... mmm låter underbart.
Men då kommer ju ett till litet problem ,det är ju inte gratis. hmm
Men tåls å tänka på, hade dock gärna gjort det snart.
Får fundera lite, vi ska ju iväg på power meet och grejer också, men en kväll för sig själv... det hade varit skönt.

Någon som vill sponsra sannas ensamtid, så varsågoda!:)

10 kommentarer:

  1. Du får ju faktiskt komma hem till mig och slagga på soffan,helt GRATIS:-)Kram/kajsa

    SvaraRadera
  2. Hotell... Det är väl inte så himla mycket billigare än att hälsa på din syster...

    SvaraRadera
  3. Ja det va ju en bra ide kajsa!! hehe bara du låter bli att väcka mig! HAHAHA

    SvaraRadera
  4. nja fast det är bara över en natt. fast jag kanske ska se till å beställa nån tågbiljett till syster yster om några månader, det är ju billigt bara man beställer i tid:)

    SvaraRadera
  5. Dessutom vill jag göra det typ NU syster yster å ska jag åka nu snart så e det dyrt att åka till dig :(
    Men i augusti/september kanske jag kan komma. när skulle ni på semester?

    SvaraRadera
  6. Oj, jag kopierade och klistrade in lite fel... :S Undrar vad det var för siffror du fick egentligen... Hur som helst, vi åker 25 augusti.

    SvaraRadera
  7. Du får komma hem till mig med om du vill heelt gratis:) har en extrasäng TROTS att ja bor hemma... hehe! Kramen

    SvaraRadera
  8. haha ja undra vad det va för siffror:) när kommer ni hem då? när får jag komma? haha


    Prinsess- vad många sängar jag får låna:) men du bor ju ute på buschen, jag hittar inte:)

    SvaraRadera
  9. Du är mer än välkommen hit, det kostar inte mycket om du åker sittvagn med veolia transport och du kan åka om din syster på hemvägen. kram

    SvaraRadera