fredag 12 juni 2009

Snart

Japp, 10/8 börjar Saga på dagis! Vi var där idag och kikade och både jag och Saga gillade stället mycket.
Plus att dom även är så snälla så dom låter saga vara där 20-25 timmar i veckan istället för 15 eftersom hon har tvillingsyskon. Kanonskönt!

I övrigt så är vi fortfarande sjuka, massa planer har fått hoppa åt sidan denna veckan. Idag är jag och barnen själva eftersom Anders ska montera nya stötdämpare på bilen. Vi ska städa undan lite och sen baka en tårta å bjuda grannarna på:) Det är vad som händer här!

Hade!

Och jo, i det här fallet är det DIG det är fel på.

3 kommentarer:

  1. Vem är det du skriver kryptiska meddelanden till i dina inlägg egentligen? =)

    SvaraRadera
  2. hehe det du:)Det kan jag inte skriva här men någon som skriver om mig i sin blogg.

    SvaraRadera
  3. där har du fel, det är inget fel på mig

    SvaraRadera