söndag 6 december 2009

Twilight




Ni som känner mig vet att jag och onaturliga (typ vampyrer) filmer rimmar jäkligt illa. Vi går lixom ihop som huvudet i handsken eller någon annan dum jämnförelse. Jag har nog ALDRIG någonsin gillat en sådan film förut.

MEN, hör och häpna, jag är tokkär!!! I Twilight, filmen med vampyrer. Min granne frågade om vi inte skulle se film ihop ikväll, hon skulle komma över med filmen som hon hade sett flera gånger, jag sa ja för jag ville så klart ha lite sällskap.

Jag var oerhört skeptisk och undrade flera gånger varför jag hade sagt ja. Skulle jag sitta i närmare två timmar och titta på en film med vampyrer? JAG? Suck, kvällen var förstörd.

Hon kom hit och trots min negativa inställning blev jag otroligt positivt överraskad. Tror det tog en kvart sen kunde jag inte slita ögonen från tv:n. WOW vilken film, nu är jag fast i twilightträsket.
Jag har lånat första boken av grannen och det kommer nog inte ta långtid innan jag, som hatar vampyrfilmer OCH bio, sitter där inne i stan på biografen och ser nr 2 i "serien".
Well well, ibland överraskar man sig själv. Nu ska jag läsa bok!

1 kommentar:

  1. Twilight är ingen vanlig vampyrfilm, det är en kärlekssaga! Och jag ska snart se nr 2 =)

    SvaraRadera