onsdag 2 december 2009

Snart jul

Tiden går fort, snart är det andra advent!
Snart är det alltså julafton och jag har inte börjat göra julgodis eller någonting än, det enda jag gjort är att baka lussekatter!
Hej å hå vad långsamt det går.

MEN jag funderar faktiskt på att ge mig på ett pepparkakshus i dagarna men jag vill inte göra ett sånt simpelt man köper färdigt. Ni som känner mig vet att jag älskar att baka och fixa och varför skulle jag då nöja mig med att göra ett sånt?
Nej vet ni vad, jag ska göra efter ritning så får vi se hur det går. haha jag återkommer nog med eventuellt resultat, vi får se hur det slutar.
Kanske blir jag arg och ger upp innan det är klart;)

Sen blir det julgodis för hela slanten, det blir:
* Marsipanlimpa
* Ischoklad
* Polkagriskola
* Chokladkola
* Tryffel
* Polkabräck

det är det jag vet nu, men blor nog lite mer. haha brukar bli så för mig;)

1 kommentar: