fredag 16 oktober 2009

Utflykt

Idag är det fredag, jag ska jobba och syster yster med familj ska komma hit.
Det är roligt när dom hälsar på, men man är väldigt trött när dom åker hem igen;) hehe

Så igår bestämde vi, eller jag, att vi skulle göra en liten utflykt idag.

Sååå, i morse gjorde vi i ordning mackor och varm choklad sen klädde vi på oss allihopa och packade in oss i bilen och åkte till Gånstaspåret. Där gick vi en runda i spåret och sedan satte vi oss och fikade lite. Jättemysigt. Dock vad väl inte vädret riktigt på vår sida men man kan ju inte få allt.

En trevlig liten familjeutflykt faktiskt!

Om 30 min åker jag iväg till jobbet sen kommer jag hem ungefär samtidigt som storasyster och hennes familj kommer hit!

Fick tips om att göra en "att göra burk". Man tar en burk, skriver små lappar med saker man kan göra med barnen. Sen när man har tråkigt en dag så drar man en lapp. Det tycker jag låter kanonbra för fantasin är ju inte alltid den bästa! Men VAD ska man skriva på lapparna? Ge förslag är ni snälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar