söndag 18 oktober 2009

Trött AB

ÄR så otroligt trött på mina barn nu! Får man vara det?? JAAA det får man.
Jag älskar mina barn över allt annat men ibland undrar man vad man gett sig in på, typ nu.
Nu är 2 av 3 barn har någon period som innebär att dom inte vill sova. Saga och Emil avlöser varandra på nätterna. Och dom blir inte nöjda för något känns det som. Man får Emil att somna om, lägger ner honom och så är det igång IGEN. När han väl somnat får man sova max 30 min sen är det Saga som vaknar och skriker rakt ut. Det är TRÖTTSAMT.
Jag vet att det går över snart men det är ändå jobbigt när man är mitt i det, den som påstår något annat är bra dum.

Så ska man orka med att jobba också. Nu tänker ni alla "Anders får väl ta dom på nätterna". JA det skulle han säkert göra, men eftersom jag vaknar väldigt lätt så tycker jag att jag endå kan ta hand om dom eftersom jag annars väcker Anders och endå ligger vaken enda tills dom blir tysta, för jag kan inte sova när dom skriker.

Så för tillfället är det en trött och lite småsur Sanna som går omkring, vilket också resulterar i mindre bloggande, men snart är jag tillbaka.

I helgen har syster yster varit här! Jag tycker det är jättekul när dom hälsar på men det är också väldigt skönt när helgen är slut:) Det blir rätt mycket med ett extra barn här hemma och 4 vuxna. hehe men det är kul ibland;)

1 kommentar:

  1. Man får vara trött på sina barn. Jag är det ofta och tycker det var underbart skönt med måndagmorgon och dagis! Kram Anna

    SvaraRadera