torsdag 15 oktober 2009

Framtiden

Det är vanligt att folk frågar hur framtidenn ska se ut. Bara för att jag "råkar" vara mamma till tre barn så ska jag tydligen ha min framtid helt planerad, men vet ni vad? Det har jag inte.

Jag vet att jag har mina tre barn, i januari börjar killarna på dagis och vardagen ska flyta på som den gör för alla andra. Förhoppningsvis börjar jag plugga men om jag mot all förmodan lyckas få en tillsvidaretjänst innan dess så tänker jag ta den och jobba ett tag innan jag pluggar. Men som det ser ut nu är det plugg som gäller från januari, om jag kommer in vill säga.

Utbildningen jag har sökt är beteendevetarprogrammet, det är ganska brett område och det finns massa information om det så om någon undrar vad det är, besök google.se.

När utbildning är klart, man har fått ett jobb osv så är vi nog båda två sugna på att hitta ett trevligt hus att bo i, var vet vi inte men att vi vill vet vi.
Vad händer sen? Ingen aning.
Finns det någon som vet hur deras framtid kommer se ut? Nej jag tror inte det.
Jag har några "delmål" i mitt liv och det räcker för mig.

1 kommentar:

  1. Ja min framtid ser ut att bli bra jag har allt jag vill ha utom pengar, barnbarn som är finast i världen två underbara döttrar och en super man + två hundar, vad kan man mer önska

    SvaraRadera