onsdag 5 maj 2010

Tillbaka?

En separation/skilsmässa tar tid. För oss har det tagit sin lilla tid att hitta "rätt bana" så att säga men nu värkar vi vara "on track".
Livet knallar på, barnen bor varannan vecka hos mig och varannan hos sin pappa. Vi bor kvar i hummelsta än sålänge men 1/6 flyttar far deras in till Enköping.

Mamma har hittat kärleken i någon annan och den växer för var dag som går. Det gick på tok för snabbt men det klickade och det är inget man kan hjälpa. Martin är numer en del av min familj.

Barnen mår nu mycket bättre när mamma o pappa hittat rätt på banan. När dom vet att dom ska vara hos mamma ena veckan och med pappa andra veckan. Så just nu känns det som livet rullar på ganska så bra endå.

Under resan har man dock fått sig en hel del chockar, vänner sen många år tillbaka som visar sig vara skräp osv. Men vem mår bra i längden av att ha sådana vänner? Inte jag!

Jag kan helt enkelt säga att livet leker just nu och jag är oerhört tacksam för det jag har! För att inte tala om min ganska så nyfunna och underbara vän som jag har i Sabina, en människa som jag aldrig någonsin kommer släppa! Hon har öppnat sitt hjärta, sin famn och sist men absolut inte minst sitt hem för mig! Tack underbara vän!

Så som ni ser, det rullar på, Sanna mår bättre och inläggen i bloggen blir nog tätare nu!

4 kommentarer:

  1. Åh va härligt att du mår bättre! Har tänkt på dig och undrat hur ni har det.
    Kommer du bo kvar i Hummelsta?

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. ja det är dags att det händer lite på bloggen igen

    SvaraRadera
  3. Äh... vad andra människor tycker om dig är väl inte ditt problem. Kör på.

    SvaraRadera
  4. Jenny, vi bor kvar i hummelsta ja;)

    SvaraRadera