lördag 15 maj 2010

Jaha ja

Jag är visst inte så bra på att ljuga som jag trodde! Käre mor och far hade såklart redan förstått att flyttlasset går åt flera håll å kanter i Juni.
Som jag skrev i förra inlägget har jag funnit kärleken på nytt och denna gången känns det rätt på alla vis, Martin som han heter kommer mer eller mindre flytta in här hos oss sen. Det är en smidig lösning på diverse problem. När man bor så långt från varandra kan man inte träffas så mycket och vi får båda hjälpas åt med barn osv.
Han har blivit en godkänd del av våran vardag och jag har blivit mer än godkänt av hans lilltjej.
Så snart är vi en storfamilj med 2 vuxna, 4 barn och 1 hund. Hej å hå! Tur att Martin jobbar mest nätter så alla tider går att pussla ihop o så;)

Men nu vet ni gott folk hur läget ligger till.

Igår hade vi årets första riktiga sommardag, och det var verkligen en sommardag! Satan i gatan så varmt det var. Savannah o Saga sprang in och ut hela dagen och lekte och killarna satt snällt och ritade. Kanon.
Sommarvädret ville dock inte hålla i sig så idag är det regnigt å dant, men men. Det blir nog till att baka lite idag tror jag.
Hoppas ni har det bra där ute!

2 kommentarer:

  1. Nej mitt lilla hjärta du kan inte ljuga för din mamma hihi, men du är så jäkla bra ändå. Fast jag njuter lite åt att du faktiskt inte klarar det. Puss på er alla sex

    SvaraRadera
  2. det är bra att du har gott om vänner gubben grå börjar bli lite sliten av alla flyttar så han behöver vila nu

    SvaraRadera