torsdag 20 maj 2010

Begravning

Idag var jag med mina kära föräldrar på begravning. Det var min faster och hennes man som begravdes.... Dom dog med några dagars mellanrum pga sjukdom... Att båda får dödliga sjukdomar och dör i princip samtidigt, hur troligt är det?

Men den dagen mitt livs kärlek dör vill jag också dö och ha en fin dubbelbegravning! Perfekt för paret som varit tillsammans en halv evighet.

Mitt under begravning kom jag på mig själv med att tänka "Vilken jäkla tur att farmor och farfar redan är döda"... Jag har aldrig någonsin tänkt så innan men nu kändes det skönt för jag vet att min farmor hade mått så dåligt av att begrava sin dotter.
Trist såklart att dom blev sjuka och det inte gick så bra men väldigt skönt att dom äntligen fick somna efter ganska lång tids kämpande...

Annars händer det grejer här men mer om det kommer senare.
Nästa vecka är det en liten flicka som blir 3 år, tänk va tiden går fort. Hon önskar sig, cykel, rosa ballonger, dockor, docksäng, kudde, traktor, ett till kök, piano, pling pling och godis. 5/6 ska vi slå på stort och ha barnkalas som heter duga, då är ni välkomna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar