måndag 2 november 2009

Helgen

Ja i helgen hade vi barnvakt, det var riktigt skönt!
Killarna var hos mormor och morfar och Saga var hos farmor. Det hade gått bra för dom allihopa och Saga har blivit kär i sin farbror Jonas!
Det var väldigt skönt att få sova men endå var jag trött igår, konstigt.
Men nu vet vi ju att det går bra för alla ungar att vara borta så nästa gång kan man kanske fjäska till sig två nätters barnvakt ;)

Jag borde ju kunna få det i present! haha, kanske inte ha barnvakt redan då men jag kan få själva barnvakten i present, fattar ni?:)
Så nu vet ni vad jag önskar mig mormor och morfar! Haha

Nu har vi dock sjukstuga här hemma, Saga är sjuk igen och har kanske fått ögoninflammation men BVC har sjuka telefontider! Jag och Anders är också sjuka, killarna verkar klara sig:)

5 kommentarer:

  1. Krya på er! Håller tummarna att små killarna klarar sig, o att Saga inte fått ögoninflammation. "Krya på er"-kramar från kusin m fam.

    SvaraRadera
  2. Du har ju inte direkt rimliga önskningar om barnvakt, jag ger dig gärna 1 natt ibland men två på raken det blir för mycket. Vill bara påpeka att vi börjar bli gamla och har inte den orken längre kanske i sommar när man kan vara ute mycket.

    SvaraRadera
  3. Ähh så gamla är ni minsann inte!!

    SvaraRadera
  4. Jodå jag kommer tyvärr kanske inte att leva när du är 55 och har varit sjuk i 20 år men det tar faktiskt på krafterna.

    SvaraRadera
  5. Nej när jag e 55 år skulle ju du vara över 85 så det tror inte jag heller du gör.

    SvaraRadera