lördag 19 september 2009

Lugnt och skönt

I veckan har vi varit sjuka som sagt, finns inte så mycket mer att säga om veckan:)

Idag gick jag upp kl 06.30 för jag skulle in till stan kl. 7 och stå på barnloppis. Sagt och gjort några timmar på loppis gick och jag blev sisådär 1500:- rikare + de 500:- som jag redan hade sålt för. Finfint! Bli av med lite skit som bara står å skräpar.

Sen blev jag hämtad av min kära familj, hemkörd med barnen och sen åkte Anders iväg till John, dom skulle leka lite i Johns nya hus och i morgon skulle dom på något bilgrejs. Så jag och barnen blev själva. Barnen vilade, jag badade, barnen vaknade och vi gick över till grannen och lekte/tog ett glas vin/snackade skit. Sen blev det gröt, bad för de två små och sänggång för barnen!
Nu sover dom gott och jag äter min efterlängtade Sushi!

sushi är min nya favoriträtt, det är lätt mat som är supergott! Mums!
Och så är det så bra om man vill göra en paus (som nu) för maten blir ju inte kall direkt;)
Sen ska jag äta chips och dipp å plugga lite, virka lite (grannen har lärt mig!) och bara ta det lugnt. Sen blir det sova å i morgon ska vi ut å leka! Så underbart att umgås med barnen nu när man jobbar i veckorna.

3 kommentarer:

  1. Härligt att du har börjat virka, en sjal önskar jag mig.

    SvaraRadera
  2. Chips och dip låter som ett bra inslag i en diet ;-)

    Är ni friska nu allihopa?

    SvaraRadera