torsdag 26 februari 2009

Räkningar

Den här dagen började jag med att betala räkningar, det är aldrig kul men det känns rätt skönt efteråt när man har det gjort. Dessutom blev det en helt ok summa över denna månaden :)

Idag är det torsdag, igår var vi i västerås och jag och Saga gick in på skopunkten för att shoppa nya stövlar till Saga. Vi kom ut med ett par stövlar åt mamma, ett par åt Saga och så ett par tofflor åt Saga. Stövlarna till Saga var ju som sagt bestämt sen innan. Stövlarna till mamma var vi typ tvugna att köpa för det var rea på dom så dom kostade bara 99:- och hur ofta får man ett par stövlar för 99:-?
Sen är ju skopunkten så bra så man får tredje paret på köpet så Saga fick faktiskt välja helt själv vad hon ville ha. Hon gick runt ett tag men visade sedan tydligt att hon hade hittat det. Det blev ett par rosa tofflor med hjärtan av typen foppatoffel fast lite finare. Jag ska se om jag hittar bilder på internet annars fotar jag och lägger upp sen. Det blev även storhandling och Saga fick följa med mig in och handla, skönt att ha det gjort.

I morgon är det fredag och kl. 17 i morgon åker jag och Johanna iväg för att hämta min lilla Lotus! Bilder på honom kommer nog upp efter helgen:)
Hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar