lördag 28 februari 2009

En glad mamma



Jag har hela tiden sagt att det inte är såååå himla annorlunda och speciellt med tvillingar som alla tror. Det är två bebisar inte värsta sensationen. MEN nu tar jag tillbaka allt jag någonsin sagt! Det är anorlunda och dubbelt så mysigt och dom är totalt jäkla underbara!

I morse när jag plockade upp mina småkillar och la dom på golvet som vanligt (ett täcke på golvet såklart) för att byta blöja och klä på dom så hände det, gissa vad? Dom vände sig mot varandra, höll varandra i händerna och pratade och skrattade med varandra en lååång stund. Och tro mig, det "mammahjärtat" man har i kroppen blev alldeles varmt och jag bara satt och tittade på dom och njöt innan jag upptäckte att det tillochmed kom en liten liten tår!

Det är vid såna stunder man upptäcker hur lyckligt lottad man verkligen är. Jag har världens finaste lilla prinsessa och så hade jag världens tur och fick TVILLINGAR som faktiskt är ganska få förunnat och det ÄR väldigt speciellt. VI är speciella!
Sen har jag haft tur att hittat den personen jag vill leva med, vi har hittat ett bra hem, jag har kommit på vad jag vill göra med mitt liv, jag har fått min timanställning, jag har min lilla hund här hemma som är så superduktig än så länge, en faktiskt rätt fin och mysig katt också och ja allt flyter på så himla bra och jag är SÅ otroligt nöjd!

För att uppdatera lite om Lotus, igår hände lite olyckor inne då vi hade främmande, inte så konstigt då en liten valp i ett nytt hem säkert tycker det e jättekonstigt. Men annars har han varit superduktig och gjort sina behov ute. I natt sov han hela långa natten, vaknade bara en gång vad jag märkte. Han hade kissat en pöl, men en pöl på en hel natt det är ju jätteduktigt!:)
Jag och min käre mor och min "lilla" favvokompis har satt upp ett mål, i oktober då Lotus är 10 månader ska vi tävla i lydnadsettan! Ja fy sjutton, vad har jag gjort? Men det är bra att ha mål så håll tummarna för mig, jag ska slå dom! Tävlingsmänniskan i mig kommer se till att klara av denna utmaningen:)

Nej nu ska jag återgå till mina underbara barn! Ha en kanondag för det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar