fredag 13 augusti 2010

Julen.... jaa redan

Jaaa, nu är det bara ca 4 månader kvar till julafton, har ni tänkt på det? Fyra månader kvar till årets höjdpunkt. Jag har redan börjat fundera på vilket julgodis jag ska göra, vad jag ska ägna mig åt för julbak och vad det blir för julmat (firar förmodligen jul med barnen på nyår, julafton är pappas helg).
I år ska det bli en RIKTIG jul!

Vad brukar ni göra för julgodis?

Idag, fredag den 13:e, har jag faktiskt varit och klippt mig. Blev rätt nöjd och nu sitter jag med färg i! Wieee. I helgen blir det kräftor med mor o fra sen på söndag blir det nog skansen med barnen om vädret tillåter. Annars är det ganska så lugnt här.

1 kommentar:

  1. Rocky road utan jordnötter,weinernougat,fudge och lakritskola!!! mina favoriter!!!Fan nu längtar jag oxå till julen.-) /kajsa

    SvaraRadera