måndag 9 augusti 2010

Baka baka liten kaka

Ja förut var man en hejjare på att hålla igång bakandet men på senaste tiden har det blivit lite lite av den varan. Men igår satt jag och tittade i mina gamla forumtrådar och på bakgrejer på internet och nu börjar jag känna suget igen!

När man ser alla fina cupcakes blir man bra sugen och jag har ju ett barnkalas att börja planera för (jaja, jag vet att det inte är föräns oktober men det är snart) så varför inte passa på?:)
Funderar även på att gå en tårtdekoreringskurs i höst, hade varit väldigt roligt.
Så snart kanske man är igång igen. Man måste ju hålla igång så man inte går åt fel håll och blir dålig på det;) det är ju faktiskt väldigt kul.

Hade velat ha en bra kamera också så jag kunde lära mig fota lite så jag kunde göra en FIN ny blogg med sånt i. Hmmm mycket man vill men jag är ju ingen miljonär.

På tal om ny blogg, nu har jag blivit väldigt sugen på att förstå mig på wordpress, men va sjutton ska man ha för "bloggnamn"? Hmm fantasin tryter. Och sen måste jag förstå mig på hur det funkar med. Men det passar kanske bra en regnig dag som denna?

Om det inte va så att man skulle jobba......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar