söndag 18 juli 2010

hot, hot, HOT

Ja kan man påstå något annat än att vi faktiskt har haft en riktigt varm sommar här i sverige? ohh nej.
Och för er som känner mig så vet ni att jag är ganska värmekänslig så min vardag går inte på många knop här.
Men vi har hunnit med en runda på grönan och en sväng på parkens zoo. Trevliga små familjeutflykter. Saga var jätteglad för att hon fick åka till Stockholm, helt otroligt spännande var det.
Sen har kusin Elias varit upp på besök, vilket var väldigt roligt.
Och nu senaste veckan har vi haft Martins lilla Savannah här så det har varit full rulle dygnet runt.
Vardagen knallar på helt enkelt. Jag har också varit sjuk, en riktig förkyldning, feber, tappade rösten, hosta, ögoninflammation och herre jesus. Men snart är det över;)

Det är vad som händer här hos oss i Enköping nu, mer skrivande kommer;)

1 kommentar:

  1. Stackars mammas flicka, nej jag vet nog bättre än att tycka synd om dig, men förstår att det varit jobbigt krya på dig stumpan

    SvaraRadera