söndag 17 januari 2010

Utgång

Ja igår var jag med min kära mammagrupp i uppsala typ hela dagen.
Vi "bildades" då saga var liten bebis. Vi träffades på familjeliv.se och bestämde oss för en fika. Det blev fika 1 gång i veckan med barnen och gruppen bestod från början av en hel del folk men några fall av längst vägen och kvar är vi 5 st som kom väldigt bra överäns och trivs i varandras sällskap!

Så vi träffades igår på förmiddagen med alla barn hemma hos en mamma. Lagade lunch ihop och fikade lite. Sen vid 18 träffades vi igen och köpte mat (sushi) som vi tog med hem till en av mammorna där vi åt och förfestade sedan var vi 3 st som åkte ner på stan för en runda på Flustret. Trevlig kväll som måste göras om!

I morgon är jag ledig men barnen är på dagis hela dagen, SKÖNT!

På tisdag är det dags att jobba så jag hoppas dessa jäkla "höstblåsor" jag åkt på ser till att försvinna tills dess för cancersjuka barn har väldigt nedsatt immunförsvar om dom ens har något så minsta lilla infektion innebär att man inte får jobba:S men vi håller tummarna för att dom e borta då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar