fredag 8 januari 2010

Aha

Ja igår införskaffade jag mig ett uppslagsverk. En säljare från Bertmarks var här och sålde mig ett "vanligt" uppslagsverk om 10 delar och ett Medikon, dvs ett "läkarlexikon" eller ja ett medicinsk lexikon, där man kan slå upp sjukdomar osv osv.
Det sistnämnda var i 6 delar så 16 fina böcker som fyller ut våra nya bokhylla kommer i februari. + en atlas, en frågebok och FASS som man får på köpet.
Jag är nöjd med mitt inköp, ett uppslagsverk är bra att ha!

Annars händer inte så jättemycket. Storasyster med familj kommer hit idag och stannar tills i morgon då de tänker sova i morgongåva. Jag har sålt lite, eller ja MASSOR, av barnkläder på tradera så jag har tjänat lite extra peningar;)
Killarnas inskolning börjar på tisdag och är färdig på torsdag, hummelsta har också börjat med tredagarsinskolning, KANON!
Sen är det dags att jobba.

Funderar på att skaffa en till, lösenordsskyddad blogg som bara är för mina vänner. Hmm tåls att fundera på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar