fredag 12 februari 2010

Hjälp

Ja här är det mest jobb eller sjuka barn nu för tiden, alltså inte speciellt mycket att blogga om.
I natt höll Saga på att skrämma livet ur mig.... Hon skrek från sitt rum och då jag kom in låg hon och kräktes rent blod såg det ut som. Barnet kräktes typ en halvliter blod, då blir man jäkligt rädd!!!
Tills man kommer på att barnet fick blåbär med mjölk till efterrätt!
Usch å fy
Nu ligger hon och sover efter en hård natt stackarn.

Annars har det inte hänt så mycket faktiskt.
Igår var det 5 år sedan min käre mormor försvann från oss.... Jag saknar mormor ofta men är otroligt tacksam för den långa tiden jag fick med henne endå. Tacksam för all kunskap hon gav mig om mycket, men främst inom bakningen som är mitt största intresse som jag dessutom delar med henne!
Hon märks tydligt i mina barn och gör sig ständigt påmind i mitt hem. Å jag må bli jäkligt sur då jag stöter på Sagas envishet men när det lagt sig och jag vet vem det kommer från så sprider sig en varm känsla i kroppen!
Snart ska jag göra om min tattuering, den kommer betyda mycket för mig och vara för min mormor. Maja delar vi på mormor!
Hoppas du har det fint där du är nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar